HADÍ HORA

Konečně se udělalo to správné karlovarské počasí, šero jak v Mordoru, zkapalněnej hnus, teploty někde mezi 32 - 40 stupni Fahrenheita, prostě čas na naší bizarní projížďku Krušnohořím. V Kuldovně je příjemně zavlaženo koksem v Petrách, na stole voní česnekový bok, uzený sýr a preclíky, v lednici se chladí Ratar, a postupně se trousí další a další postavy navlečené do spousty slušivých funkčních i nefunkčních spodků a svršků. Někdy mezi půl jednou a jednou vyráží nadržené třinácti (nebo dvanácti) hlavé chrtí stádo na Ostrov. Nad Subterou se náhle zázračně otepluje a pomalu odhodlaně stoupáme k rozcestí Pod Kozím vrchem, kde děláme fatální chybu a sedáme na lep Burákovi a jeho tvrzení že doleva po modrý to bude rozčvachtaný a moc do kopce a vůbec, a tak pokračujeme na Suchou, u hřiště doprava nahoru a loukou na které dosahujeme rosného bodu a po zbytek výletu se prodíráme Cumulonimbem přecházejícím v Nimbostratus, vlhko ze všech stran i zespoda, Burák mi nadšeně vypráví, že je to jak v povídce Dlouhý déšť od Bradburyho o Venušanech, dál na Pašeráckou, jede se mi výborně- nojo kurva vždyť mám to elektrokolo! No, doleva nekonečná kalvárie s táhlýma stoupákáma, v zadní části pelotonu to začíná brblat, ale to už odbočujeme doleva po červený směr Unruhe, konečně louže, kořeny a sračky, u odbočky na sjezd doleva přicházíme o Kuldu a Víťu, kteří se jak Hanč s Vrbatou ztrácejí ve vánici, ale jak velí Olaf "v týhle vejšce každej sám za sebe" valíme dál, abychom se s nimi ve zdraví setkali na žlutý nad Jahodovkou! Pak už jenom kousek na Hadí horu, výhled tradičně dechberoucí - jako Gusta Anděl na Lomnickym štítě, Filip vykopává flašku hruškovice z kořeniště Pupkaního Smrku a z Víťovo podezřele narvanýho baťohu se rodí pět kilo tlačenky s cibulí a octem a hájeckej chleba. Nezbytné vrcholové foto, pak někdo zahlásí „přece tu poloprázdnou flašku nebudem zase zakopávat“ a od tý doby začínám mít trošku výpadky. Asi polovina Pupkanů to otáčí k domovům, my pokračujem na Božák, kotvíme v legračnim Bistru s legrační děvčicou za legračnim pultem polepenym legračníma hláškama, pak se ubytováváme v óóóbrovský haciendě U Buráků a vyrážíme do Sklípku. Vím, že Burák řval a hrál na kytaru, Zbyňa řval a hrál na flašinet, já řval a mlátil do Cajonu, něco jsme jedli, něco jsme pili, pak mám světlou chvilku, jak nám po půlnoci Filip vaří nějaký kuřecí s okurkama a ukládá nás do postýlek. Ještě stojí za zmínku, jak jdem ráno do legračního Bistra na kafčo a vajíčkovou pomazánku a cestou domu si Burák najde skupinku dětí, natlačí je do kouta, aby nemohly zdrhnout a s kloboukem na hlavě a kytárou na krku na ně řve, že rodiče chtěli, aby byl doktorem práv, ale on radši pase krávy, až se z toho rozbrečely...

Bylo to hezký, příští rok bych ještě 2-3 týdny počkal na ještě hnusnější počasí.

Dykot

a

Komentář

Krasnej report, jako bych…

Skeptik - 24. 11. 2021, 10:25:27

Krasnej report, jako bych tam byl...

Mohli jsme to ještě dotáhnou…

Mr Peanut - 24. 11. 2021, 19:42:36

Mohli jsme to ještě dotáhnou na Klínovec, kde by byla mlha ještě hustší. Krásnej report. Chtěl bych touto cestou poděkovat Filipovi, že nás všechny položil do stabilizovaný polohy

Vyjížďka na které jsem nebyl.

Itsbina - 25. 11. 2021, 10:32:52

Určitě to bylo moc krásné a mrzí mě neúčast na sportovní části akce. Tím spíš jseme se já a můj přístroj velmi rychle zapojili do všeobecného veselí a radosti až do rána. Někoho bolely po výkonu ráno všechny svaly, mně naštěstí jen hlava. Ale stálo to za to!!!.

Itsbina - 25. 11. 2021, 10:32:56

vejlet

Kulda - 26. 11. 2021, 06:02:24

krásnej report! nutno podotknout že snídani v Kuldovně letos zajistil Dykot. Vejlet vnímám jako důstojný zakončení pupkaní sezóny :-D my jsme cestou dolů trochu vytuhli tak jsme si dali v Kozlovně dvě na zahřátí a synchronně jsme pak celej večer konzumovali s áčkem v hájeckým kulturáku. tak zase za rok